Op weg

6 september 2021

Goedemorgen allemaal.

In plaats van losse mailtjes, probeer ik de reisverhalen via een blog te doen. Is voor mij de eerste keer en ik hoop dat het allemaal goed aankomt.

Vandaag is het eindelijk zo ver. Na twee jaar eindelijk weer eens met de camper op stap. Zij het dat het voor ons wel een beetje aan de korte kant is😬😁. We gaan een maandje op stap en beginnen vandaag in Zuid-Limburg. We hebben gekozen voor het plaatsje Epen. Daar hebben we een kleine camping gevonden midden in een boomgaard. Lekker rustig! Daar hebben we nu wel behoefte aan, na de afgelopen maanden. De verbouwing heeft ons toch wel aardig vermoeid merken we. Helaas moeten wij wel weer terug zijn vanaf 7 oktober. In deze maand gaat er nog van alles gebeuren. Zoals de zonweringen die worden aangebracht, de oprit wordt opnieuw bestraat, er moet nog het een en ander aan de haard gebeuren, de gordijnen komen, het dak moet nog opnieuw bedekt worden…….Dus zoals jullie zien, ongeveer nog een halve verbouwing! Hahaha. Dus nu even lekker weer krachten opdoen, zodat we er straks weer tegenaan kunnen.
We rijden nu op de grote weg richting Maastricht. En zowaar, we rijden achter een Formule 1 truck met oplegger uit Engeland. Een gigantisch ding. Ik denk dat daar de wagen van Hamilton in staat! Nou ja we konden niet in Zandvoort zijn, maar krijg nu toch een heel klein stukje mee.🤪👊

Jullie horen snel weer van me.

Liefs, Evert en Renée🙋‍♀️👋🏻💋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renee:
    6 september 2021
    Fijne reis!
  2. Yolanda Renooy:
    7 september 2021
    Leuk begin van jullie reis!! Hoop dat jullie lekker geslapen hebben in de boomgaard! Liefs, 💋💋💋
  3. Evert en Renée:
    7 september 2021
    Heerlijk! En zo stil en donker hier. Ging rond middernacht slapen en werd vanmorgen pas rond 8:30 uur wakker. Lekker hoor!
  4. Evert en Renée:
    11 september 2021
    We slapen hier heerlijk! Lekker rustig. Allemaal fietsers en wandelaars hier. Die gaan dus op tijd naar bed. Ze zijn namelijk allemaal van een zekere leeftijd. Hahaha. Is nog steeds genieten hier! 🙋‍♀️💋
  5. Yolanda Renooy:
    7 september 2021
    Heerlijk en zoooo stil en donker. Sliep om 24.00 en werd pas bij half negen wakker 👍👍